Een succesvolle afsluiter van de KLM Urban Trail Series in 2019

images
Op zondag 8 december stonden er 2.100 deelnemers aan de start bij de KLM Urban Trail Eindhoven. Voor het vierde jaar op rij was het evenement in trek bij de hardlopers die een mix van bekende en onbekende locaties kregen voorgeschoteld. Een aantal highlights van de vierde editie waren de Down Town Gourmet Market, Centrum voor Kunsten en RØNNØR. Samen met nog 14 andere locaties was het een groot succes.
Na het eerste startschot op Het Lichtplein in het centrum van Eindhoven, volgden maar liefst 17 locaties op de route van de KLM Urban Trail Eindhoven. Onder natte omstandigheden konden de deelnemers genieten van een unieke run door Eindhoven. De temperaturen waren tijdens het startschot aan de koude kant, er stond een stevige wind en helaas regende het, maar toch genoten de deelnemers van een sfeervolle ontdekkingstocht.
In bijna alle locaties konden de lopers genieten van entertainment en samen met de toeschouwers maakte dit het evenement compleet. “Wat een mooie dag! Als organisatie zijn we zeer tevreden over het verloop van de dag. Geweldig om te zien dat zoveel deelnemers enthousiast en blij over de finish komen.” aldus Edgar de Veer, organisator van de KLM Urban Trail Eindhoven. Na afloop ontvingen de deelnemers een unieke herinneringsmedaille en een welverdiend ontbijtpakketje.
 
KLM supporter van running
Hardlopen is leuk, gezond én een uitstekende manier om de wereld te ontdekken. Daarom is KLM supporter van running. Als supporter van hardlopen is KLM titelsponsor van de KLM Urban Trail Series: 13 runs per jaar door verschillende steden in Nederland. Elke KLM Urban Trail laat lopers gedurende 5 of 10 kilometer kennismaken met de vaak verborgen bezienswaardigheden van een stad. Deelnemers lopen over pleinen en bruggen, door kerken en theaters en langs tal van andere unieke locaties.
Met de KLM Urban Trail Eindhoven werd de KLM Urban Trail Series 2019 afgesloten.